Kitap güzeldi, bir ergenin aşkı en saf haliyle anlatılmış olabilir. Ama ablasının davranışlarının sebebi altından hep başka bir sebep çıkacak diye bekledim, olmadı. Kopukluklar vardı ama akıcılığı engellemedi, herkesin ama özellikle gelişme çağındakilerin aşkı yorumlama amacıyla okumasını öneririm.
Kafam ne kadar karışık, ruhum ne kadar isyankarmış! Ama nasıl bir karanlık, ne büyük bir cehalet içinde savaşıyormuşum! İçimden durmadan yinelenen "Ben neden böyle acı çekiyorum?" sorusuna o zamanlar karşılık bulamıyordum bir türlü. Ama bunca yıl sonra sorumun yanıtını gayet net verebiliyorum artık.