İnsanlar bedenlerini süslemek için servet harcarlar, akıllarını süslemek içinse hiç çaba göstermezler. Bu yüzden çoğu dışarıdan parlak, içeriden çürüktür.
....her birimiz olanaklarımızia belirlenmiş bir seviyeye ulaşırız ve o andan itibaren gelişme durur. Yaşlılık, değişime karşı acizlik demektir. Yolumuzda duraklarız. Bu, bazılarında ömrünün yarısında olur, bazısında okulu bitirir bitirmez. Ancak bazılarında, ki bu çok nadirdir, gelişme yaşlılığın geç evrelerine, hatta ölüme kadar sürer.
Beyler, yazgıya karşı başlarını kaldırmayı beceren rasyonel insanlar olarak ani bir ölümün planlarınızı değiştireceğinden endişe duymamalısınız. Hayat devam etmek zorunda.