tsu

tsu
@tsukuruhy
Unutarak ve vedalaşarak geçilen durakların birinde inmemiz gerekir bindiğimiz düşlerden, hayat belki başka biri yapar bizi.
Neden yazılır? Dünya acılı olduğu için yazılır. Duygular taştığı için yazılır.
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zaaflarım varoluşumu mahvetti; ama var olmam, var olduğumu sanmam da onlar sayesindedir.
Edebiyat
No matter how far you run. Distance might not solve anything.
Edebiyat
You're going to have to get a lot tougher if you want to make it.
Sayfa -1
Edebiyat
Nasıl olmuştu da arzularımın en derin ifası gibi görünen şey bir anda gelecekteki özgürlüğümü tehdit eder olmuştu?
Edebiyat