Çiçekli şiirler yazacağım
illa ki bir gün !
Biri kalbine,
Biri kalbime,
Biri de inat,
Bu karanlık sessizliğe !
#DidemMadak
Saygı ve özlemle. Didem Madak
"Eskiden bu hayatta en kötü şeyin yapayalnız kalmak olduğunu düşünürdüm. Hayır, değil. Hayattaki en kötü şey, seni yalnız hissettiren insanların arasında kalmak."
🎥 World's Greatest Dad