Kader insandan vazgeçmiyor. Anbean yeniden ye yeniden yazılıyor. Öyle anlar geliyor ki yapmam dediğin şeyi yapıyorsun, katlanamam dediğin şeye katlanıyorsun, sevmem dediğini seviyorsun ,gidemem sanırken bir anda çekip gidebiliyorsun, öldüm diyorsun ama yine de yaşıyorsun.
Her sınavda ve her yolculukta aslında en çok KENDİNE yaklaşıyorsun...
"Ne zaman ters gitse hayatında bir şeyler, içinde anlatamadıkların birikir, yanında anlamayan insanlar birikir , sonra da gözlerinde yaşlar birikir . Ve her şeye ve tüm olanlara rağmen devam edesin gelir. "