Aşağılıyorsun,bizzat kendini aşağılıyorsun ruhum! Kendini onurlandıracağın zaman gelip geçiyor. Çünkü herkesin tek bir yaşamı vardır ve seninki hemen hemen tamamlandı;kendine saygı duyan biri değil,diğer insanların ruhlarında kendi mutluluğu arayan birisin.