Kızıl Okur

Kızıl Okur
@tubaorhn1
Aptalları herkes sever, kimseye zararları yoktur çünkü.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zaten muhitimden uzak duruşumun, vahşiliğimin bir sebebi de kitaplarda tanıştığım ve benimsediğim insanları muhitimde bulamayışım değil miydi?
Alıntı
“Her şeyi silip yeniden başlarız.” Mathieu gülümsedi: “Her şey silinir silinmesine, ama başlanmaz yeniden.”
Düşünmeden edebilir miydim? Gözlerimi kapayabilir, kulaklarımı tıkayabilir ama düşünmeden edemezdim.