"Yalnızca bir günah vardır, tek bir günah. O da hırsızlıktır.Onun dışındaki bütün günahlar, hırsızlığın bir çeşitlemesidir..Bir insanı öldürdüğün zaman, yaşamını çalmış olursun, karısının elinden bir kocayı, çocuklarından bir babayı almış olursun. Yalan söylediğinde, birinin gerçeğe ulaşma hakkını çalarsın. Hile yaptığın, birini aldattığını zaman doğruluğu, haklılığı çalmış olursun. "