"Yalnızca bir günah vardır, tek bir günah. O da hırsızlıktır.Onun dışındaki bütün günahlar, hırsızlığın bir çeşitlemesidir..Bir insanı öldürdüğün zaman, yaşamını çalmış olursun, karısının elinden bir kocayı, çocuklarından bir babayı almış olursun. Yalan söylediğinde, birinin gerçeğe ulaşma hakkını çalarsın. Hile yaptığın, birini aldattığını zaman doğruluğu, haklılığı çalmış olursun. "
" Size hayatın karanlık olduğu da söylendi ve sizde bezginlik içinde bezginler tarafından söylenilenleri tekrarlıyorsunuz. Ben de diyorum ki bir dürtü olmadıkça hayat karanlıktır gerçekten ve bilgi olmadıkça tüm dürtüler kördür. İş olmadıkça tüm bilgiler boşunadır ve aşk olmadıkça tüm işler boştur... "