Tek kelimeyle mükemmel bir kitaptı. İlk 5 kitabım arasında yerini aldı. Kitap bitmesine rağmen hala etkisinden çıkamıyorum. Orada o adada onları görmeyi çook isterdim. Çok akıcı bir şekilde okunuyor roman. Normalde hep sayfa numarasına bakan ben -kaç sayfa okumuşum acaba?- bir kere bile gözüm sayfa numarasına kaymadı. Ve kesinlikle filmi olmalıydı.
İstenildiği gibi olan ya da olmayan şeylere üzülmekle o kadar zaman harcıyoruz ki treni kaçırıyoruz. Hayat kendi yolunu bulur ve herşey olacağına varır. Sadece yaşa ve bırak olsun gitsin.