Yıllar yıllar öncesinde okuduğum ve beni derinden etkileyen bir kitaptı.Olaylar hala dün gibi gözümde canlanıyor.
İnancın,gelenek ve göreneklerin yeri geldiğinde ne kadar da korkunç olabileceğini gözler önüne seren bir yapıt.
Le monde gazetesinin eleştirmeni Cioran'a: " Siz farkında değilsiniz ama bu kitap (Çürümenin Kitabı) gençlerin eline de geçebilir." demiş.Görüyoruz ki çok doğru demiş
Aslına bakarsanız hepimiz birer Gregor Samsa’yız.Kafka hepimizi monotonlaşmış sıkıcılaşmış hayatımızla bizi yüz yüze getirmiş.Kendi hayatlarımıza ayna mı tutmuş dersiniz.