📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Serinin altıncı kitabını okurken bilgilendiğimi hissettim mitolojiden ve dinle ilgili bilmediğim şeyleri öğrenmiş oldum. Kitap kendisini okutuyor sonunu tahmin edemiyor insan. Okumanızı tavsiye ederim.
Kendini okutan gene anlamlı bir kitaptı. Karakterler ve yazılanlar çok güzel bir şekilde aktarılmıştı. Okumanızı tavsiye ederim. Mila'nın yaşadıkları ve onun gibi durumda olan kızları görmek, duymak lazım. Göz ardı etmemeli insan.