E. benim yazgımdı, Tanrı’nın benim için yazdığı kaderimdi. Bundan emindim. Öyle olmasa kader yollarımı E.’ye çıkarmak için her türlü ağı örmezdi ama örmüştü, demek ki kaderimin istediği buydu.
Hayatımın E.’yle hiçbir zaman yoluna girmeyeceğini içten içe bildiğim halde E.’yi sevmekte ısrar etmiştim. Sevmekle kalmamıştım, kendimi bu tutkuya adamıştım.