Biraz uzun sürdü ama sonunda çözdüm.Üstelik izlediğim yol da, bulduğum sonuç da endoğrusu."
- "Bilimde en doğru yoktur" diye takıldım.
+“Haklısın ama aşkta var" dedi.
Acı acı güldüğümü hissettim. İnsanlara olduklarından başka gözlerle bakmakta ısrar edişimi içerliyordum. Yirmi dört yaşına geldiğim halde hala çocukluğumun saflığından kurtulamamıştım."
Sonra öğrendim bunun asla olmayacağını, insanların değişmeyeceğini ve onları kimsenin değiştiremeyeceğini ve bunun çabalamaya değmediğini! Evet, böyledir!