yazar bana kalırsa bu roman üzerinde oldukça düşünmüş ve planlı hareket edip olayları gerçekten harika bir şekilde birbirine bağlamış. Artık bizede yazarın bu mükemmel romanını okumak düşüyor.
Bir ilk bir sonbahar yaşantısı
Aşk'a benzeyen duyguların,
Sever adımlarla gelen
Yaşanmamış gibi çekip giden karakterlerin geride bıraktığı kalıntıların eseri...