Ankara’da yaşayanlar bilir,Ankara öyle hiçbir yere benzemez yazı,kışı,havası,sokakları,memurları ayrıdır apayrıdır.Kitap geçtiğiniz sokakları,yürüdüğünüz yolları,oturduğunuz bankları yani Ankara’yı anlatıyor.Sıkı bir dostluk hikayesi.Dostluğu öyle güzel anlatmış ki,içiniz gidiyor…keşke benimde böylesine her şeyiyle sevdiğim dostlarım olsaydı diyorsunuz.Hayatı paylaşmayı anlatıyor,sevmeyi,aynı kıza aşık olup duygularını dizginlemeyi bilmeyi açıklıyor.Erkekler ne düşünür? Ne hisseder?Ne yaşar? sorularına oldukça samimi içten cevaplar bulacak,(vay be onlarda böyle hisseder mi diyeceksiniz?).Anlatıma gelince,yazarın hakkını vermek lazım kelimeleri öyle güzel süslemiş ki,kitabı sindire sindire yavaş yavaş okuyası geliyor insanın.Ben böyle şeker gibi bir anlatım daha okumadım,sanki ailemden biri anlatıyor da dinliyormuşum gibi hissettim.Kitaptan bir kaç cümle okuduğunuzda bir anda gönlünüzü alıverecektir zaten.
İyi Okumalar…