Geleneksel Kömüş Günü Şenlikleri ve Bakar mısınız? hikayeleri beni öyle çok etkilemişti ki...Okurken sıkılacağınız herhangi bir hikaye yok bu kitapta.Hüzünlenip,gülme arasında gidip geliyorsunuz. Kitapağacı sayesinde yazarı tanıma fırsatım olmuştu. Sezgin Kaymaz'ı okumakta ne kadar gecikmişim meğer. Kitapları gibi kendisi de renkli,mizah dolu,açık sözlü bir yazar.Tavsiye ederim.