Kelimelere şekil verebilmek,onları bir kalıptan diğerine kolayca dizivermek,sanki kelimeleri kağıda dökerken harflerle dans etmek Murat Menteş'in kolaylıkla yapabileceği günlük bir iş gibi.Kitabı okurken yazarın hayal gücü ve birikimine hayran kaldım.Ara ara ben kırk yıl düşünsem böyle bir benzetme yapamam dedim.Daha ilk kitabıyla beni kendisine bağladı Sayın Menteş.Kitabımızın konusuna gelecek olursak içinde yok yok macera,mizah,edebiyat,sanat,eleştiri,hayal gücü ve en önemlisi aramızdan biri gibi samimi bir yaklaşım.Çocuk esirgeme kurumunda büyüyen albinizim hastası bir adamın yaşantısını konu alıyor.Yazarın karakterlere verdiği isimler çok eğlenceli,eğlenerek ve severek okudum.Umarım sizlerde seversiniz.
İyi Okumalar..