Tuna

Tuna
@tuna1907tuna
Selam
Bir şeyi çok derinden hissedip de anlatamamak diye bir dert vardı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kaçmasın Memed. Bir delilik yapmasın? Kaçtıysa iyi etti.
Şu koskocaman köyün ortasında, göz göre göre iki kişi aç mı kalacak?
Konuşan insan, öyle kolay kolay dertten ölmez. Bir insan konuşmadı da içine gömüldü müydü, sonu felakettir.
"İnsanı insan eden, biraz da umutlarıdır."