İnsan için önüne çıkan bütün yollar "yürünebilir" yollar ise o insan artık kaybolmuştur. Kaybolmak nereye gideceğimizi bilememek, yani her yere gidebilmektir.
Yaşamak savaşmaya, savaşmak yaşamaya değer mi? Bu soru bir kez soruldu mu, artık cevaplandırılmış demektir. Çünkü "Ne için?" sorusu, onun bir şey için olması zorunluluğunu anlatır. Savaşı sorgulamayanlar onun neye değdiğini bilmeye de uzak kalacaklardır.