düşünsenize bir gün gelip erkeklerle kadınlar, çok kolay bir yöntemle, çocuklarının cinsiyetini belirleyebiliyorlar, o zaman kimi toplumlarda sadece erkek çocuk istenirdi. kısacası üreyemezler ve zamanla yitip giderlerdi. bugün için bir sorun olan erkeklerin üstün olduğu düşüncesi, işte o zaman toplu intihara dönüşürdü.