Seni severken başka gözlere bakmak anlamsız geliyor. Tatmin etmiyor, ruhu doyurmuyor. Zaten insanın da içi kolay kolay erimiyor birine. Herkesin kokusu tanıdık gelmiyor.Sevgi illa iki taraflı olmayıversin de ne demek. Acı diğer türlüsü. Hoyrat kullandık belki de sevgiyi kendimizi kaptırmayalım diye gardımızı kuşanmışken uçup gitti elimizden. Oysa insan karşı bir ruhta teselliye, sıkı sıkı sarılmaya öyle muhtaç ki. Güçlü olucaz diye sevmeyi,sevgiyi göstermeyi de beceremedik mi yoksa.
Ya da , aklıma getirmek istemiyorum ama, sevmemiş de olabilirsin beni.
Neyse ne düşünsem nafile, zaten yoksun artık. Herkes kendi yolunda kendiyle yürüsün.
16.16/30.07.23/t.u