Ufuk

Ufuk
@ufk_bym
Samimiyetim itibarımdır …

Ufuk

, bir kitap okudu
Puan vermedi·384 syf.·
58 günde okudu
·
2026 3. kitabı
Gülseren Budayıcıoğlu
8.5/10 · 21,9bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanın yalnızlığını büyük kalabalıklar gidermez…
Duygular zaten hep aptaldır.Aklı yoktur duyguların.

Ufuk

, bir kitabı yarım bıraktı
İskender Pala
8.1/10 · 23,5bin okunma
Dünya dolusu maldan kendimize ait bir tas su ile bir lokma ekmeğimiz yeğdir. Başkasına ait saraylardansa köşesinde oturduğumuz viranemiz hoştur.