Ufuk

Ufuk
@ufk_bym
Samimiyetim itibarımdır …
İnsanın yalnızlığını büyük kalabalıklar gidermez…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Duygular zaten hep aptaldır.Aklı yoktur duyguların.
Dünya dolusu maldan kendimize ait bir tas su ile bir lokma ekmeğimiz yeğdir. Başkasına ait saraylardansa köşesinde oturduğumuz viranemiz hoştur.
Aşk bazen vuslattır bazen ayrılıkta… Dünya derler buna; bazen ölüm, bazen düğün…
Öyle sermestem ki idrak etmezen dünya nedir Ben kimim saki olan kimdir mey ü sahba nedir