(Yağmur)
Keşke bir gölge kadar yakınında dursaydım,
O mücella çehreni izleseydim ebedi,
Sana sırılsıklam bir bakış da ben olsaydım.
.
.
Şiirin hikayesini dinledikten sonra gözünüzde daha da büyüyor anlamı ... Okumanızı , dinlemenizi tavsiye ederim .
İçinde ki şiirlerin her biri duygu yüklü. Çok başka bir bakış açısı , çok başka bir his var. Belki yaşanılmış bir olay sonucu belki de tamamen hayal ürünü bi düşünce sonucu ortaya çıkmıştır şiirler.
Ama ‘’ Yaşım yirmi altı , sana kırk senedir aşığım. ‘’ dizelerini yazdıran hayal ürünü bir aşk olmasa gerek.
Aşk, kaderin kurduğu muhteşem bir pusudur.
Ve ayrılık biraz da ölüm mutlusudur!
.
.
İşte böyle Mahbube, kıyamettir her veda;
Seni yoktan yok ettim, sana artık elveda!