Bütün babalar okumalısınız..
Okuyup baba olabilmek ne demek anlamalısınız..Baba olunca zira çocuk baba diyene kadar pek bişey anlamadığınız bir dönem var :)
Hamile iken okumuştum.. ayyyy hamile iken okunur mu bu kadar acıklı bir kitap :)
bir hışımla bitmişti ağlaya ağlaya..
şimdi kim okuyacak ola emin misin diyorum..
Kitabı bitirip ayakta alkışladım diyebilirim..
Babam aslında bana anlattıklarıyla hiç yalan söylememiş dediği geldi ...son sayfada aklıma.. evet ne kadar güzelde anlatmış herşeyi..Aşk'ı...
Huzur; Huzursuzum.. Aklım Meleknazın bebeğini kendini ve arkadaşını emzirmesinde tıkandı..
Kapitalizmin kucağında uyuklarken böyle kitaplarla bazen uyanıyoruz.
Yüreğine sağlık Livaneli...