Bu açmazın çaresi, ABD'nin elinden o kozları almaktır. Tarihsel kinleri toprağa gömüp sınırın bu yanında Türklerin, Kürtlerin, Ermenilerin, Arapların kardeşçe yaşadıkları,herkesin gıptayla baktığı bir cazibe merkezi kurmaktır. O zaman en büyük zaafımız, en güçlü kozumuza dönüşecek ve kimsenin tecavüzünde tehditle, üç kuruşa mazlum kolu bükmek zorunda kalmayacağız.
Ortadoğunun yegane çözümü bu olmalıdır. Başka türlü bir çözüm gerçekleşemez !·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu açmazın çaresi, ABD'nin elinden o kozları almaktır. Tarihsel kinleri toprağa gömüp sınırın bu yanında Türklerin, Kürtlerin, Ermenilerin, Arapların kardeşçe yaşadıkları,herkesin gıptayla baktığı bir cazibe merkezi kurmaktır. O zaman en büyük zaafımız, en güçlü kozumuza dönüşecek ve kimsenin tecavüzünde tehditle, üç kuruşa mazlum kolu bükmek zorunda kalmayacağız.
Ortadoğunun yegane çözümü bu olmalıdır. Başka türlü bir çözüm gerçekleşemez !·Kitabı okudu
Bu açmazın çaresi, ABD'nin elinden o kozları almaktır. Tarihsel kinleri toprağa gömüp sınırın bu yanında Türklerin, Kürtlerin, Ermenilerin, Arapların kardeşçe yaşadıkları,herkesin gıptayla baktığı bir cazibe merkezi kurmaktır. O zaman en büyük zaafımız, en güçlü kozumuza dönüşecek ve kimsenin tecavüzünde tehditle, üç kuruşa mazlum kolu bükmek zorunda kalmayacağız.
Ortadoğunun yegane çözümü bu olmalıdır. Başka türlü bir çözüm gerçekleşemez !·Kitabı okudu
Solcuların yazdıkları doğruymuş. Zenginler hep sömürmek istiyor. Devlet, belediye onların olsun istiyor. Vatandaş ölse umurlarında değil. Arsa onlara bedava verilsin, vergi alınmasın. Baktım ki biz havanda su dövüyormuşuz.. Helalinden vatan millet ama Sakarya değil bundan sonra.