📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap okumaya yeni başlayan kişilere önermem çünkü çok ağır gelecektir. Biraz kendinizi alıştırın daha sonra kesinlikle okuyum ama. Öyle bir kitap ki içinde verilen mesajlar konular o kadar önemli ki insan gerçek hayatta kendi gözleriyle görüyormuş gibi oluyor. Oğuz ATAY hayatımda okuduğum en kaliteli yazar diyebilirim. Ne olursa olsun bu kitabı okumadan ölmeyin