En tatlı renkler nelerdir bilir misiniz? Ben bilmiyorum.. bilmiyormuşum. Ama şimdi de bilmiyorum. Oysa gördüm onları. O ümid ışığı aydınlatmıştı bu renkleri.Söyleyemedikten sonra neye yarar?Uyandım. Ve, günlerdir, o salon içimde, kafam bulanık, duygularım bomboş, dolaşıp duruyorum.. aşkı unutmam, ama daha önce tabancayı unutmam gerek. Yalnız beynimi bir şey kurcalayıp duruyor:Bu unutuşlar, acaba kendimi ve yaşayışı inkâr mı olur?Oğlumuz: Yarın Diye Bir Şey Yoktur
Kimsenin haberi olmadan, İki senede 20 yıl yaşlandım. Konuşmayı, sevmeyi, yazmayı, duymayı, tat almayı unutup aklımı yitirmemek için savaştığım günleri bir ben bilirim. Unutmam..."