S

S
@urfavlawyer
kitaplığım ve içime dokunanlar
Kesinlikle
Hiçbir zaman yaşamamaktansa, yaşamış olmak daha iyi değil mi?
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çünkü yalnızca erkek değildi kadını ezen. Kadın kendi hayatından sorumlu olmaktan vazgeçerek kendi kendini de eziyordu.
Alıntı
saatlerimiz hep aynı zamanı göstermiyor.
Alıntı
Kendi varoluş sınırlarımızın dışına henüz çıkmayalım; elimizden geldiğince kendi kendimizi incelemeye devam edelim
Alıntı
İnsanlar metafiziğe göre değil, adetlere göre hareket eder
Alıntı