Terk edilmiş,zedelenmiş,yalnız başına bu siyah gecenin ortasında duran ve bu saatlerde çoktan unutulmuş bir parkın salıncağında oturuyordum.Tıpkı benim gibi.
Tuzla buz olacaklarını bile bile hayal kurmak boş geliyordu bazen ama eğer öyleyse, öleceğini bile bile neden yaşıyordu insan?