mariá

mariá
@usernobody
𝐰𝐚𝐛𝐢-𝐬𝐚𝐛𝐢
Temel İlkem, herhangi bir kitabı, herhangi bir anda, istediğim için, istek duyduğum için okumak.
Sayfa 14·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hiçbir yere ait değilken... Her yer aynı.
Fantastik
... O yüzden bu dünyada hiçbir şey insanı sürekli mutlu etmez. Tam mutlu ve huzurlu olacağını sandığı anda, derin bir mutsuzluk ve huzursuzlukla burun buruna gelir.
Sayfa 11·Kitabı okudu
Alıntı
Üstelik benliğim de hiç güçlü değildir. Bunun nedeni, birçok şeyi kafamdan tamamıyla silmek istememdir belki de. Çünkü bizi derinden yaralayan olayları hiç anmamak, tümüyle unutmak, daha doğrusu unutmuş gibi davranmak zorundayız yaşamaya devam edebilmek için.
Sayfa 9·Kitabı okudu
Alıntı
Dünya hem güzel hem tehlikeli, hem neşeli hem kederli, hem nankör hem cömert, ve öyle çok, öyle çok şeyle dolu ki. Dünya hem yeni hem eski. Hem büyük hem küçük. Dünya hem yırtıcı hem şefkatli ve biz, her birimiz, onun içindeyiz.
Alıntı