... O yüzden bu dünyada hiçbir şey insanı sürekli mutlu etmez. Tam mutlu ve huzurlu olacağını sandığı anda, derin bir mutsuzluk ve huzursuzlukla burun buruna gelir.
Üstelik benliğim de hiç güçlü değildir. Bunun nedeni, birçok şeyi kafamdan tamamıyla silmek istememdir belki de. Çünkü bizi derinden yaralayan olayları hiç anmamak, tümüyle unutmak, daha doğrusu unutmuş gibi davranmak zorundayız yaşamaya devam edebilmek için.
Dünya hem güzel hem tehlikeli, hem neşeli hem kederli, hem nankör hem cömert, ve öyle çok, öyle çok şeyle dolu ki.
Dünya hem yeni hem eski.
Hem büyük hem küçük.
Dünya hem yırtıcı hem şefkatli ve biz, her birimiz, onun içindeyiz.