Ahlak çoğunluğun görüşüdür , toplumsal sözleşmedir , derler . Ve geceleri o çoğunluk yoktur . Ve o sözleşmenin altına bastıkları parmaklarını çok daha başka işlerde kullanırlar .
Tabii , herkes gibi benim de bir ailem vardı ve onların da değişik yerlerde değişik evleri oldu .Ama insan kendini ev sahibi olarak görmedikten sonra yüzlerce evin tapusunda ismi yazsa neye yarar ?