Mülayim Rüzgar

Mülayim Rüzgar
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Anarşist Hücre
10/10
·160 syf.··
2019 3. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 12 Ocak 2019 18:25
İş yerinin yoğun çalışma ortamından biraz olsun sıyrılmak, nefes almak için arkadaşımla beraber bahçeye indik. O sigara ile nefes alacak bense onun yüzündeki rahatlamayı görerek kendime telkinlerde bulunacaktım. Çıktık dışarı. Hava oldukça kasvetliydi, öğlen olmasına mukabil insanda, akşam hissi uyandırıyordu. Havadan sudan muhabbetlere daldık. Bir süre sonra iş yeri doktoru geldi ve muhabbete o da dahil oldu. O sıra işlerin yoğunluğunda yaptığım gibi parmak uçlarımdan kalkan etleri dişlerimle koparmaya başladım. - Doktorum? - ? - Ben böyle böyle tırnak kenarlarımdan kalkan etleri yoluyorum, genellikle de kanıyor ve bunu sürekli yapıyorum. Bundan nasıl kurtulabilirim? - Acı oje sür. Bir zaman sonra kronik yaraya dönüşebilir. Belirli bir zaman içinde iyileşmeyen ve sürekli tekrar etme eğiliminde olan yaralardır bunlar ve sen bunu bile isteye yapıyorsun. - Zararı var mı? - Kanser hücresi oluşturuyorsun işte! - Yani? - Anarşist hücre! Bir zaman sonra isyana başlayacak, tüm hücreleri etkileyecek. Anarşist hücre demek, yazımın başlığını bunu yapmalıyım ya da kronik yara! Üstte yazılanlar beklesin bir süre. Ben yazıma not düşeceğim. Not: Kitabın 137. Sayfasındayım ve inceleme yazmaya karar verdim. Kitabı bitirdiğimi ne ben bileceğim ne de yazımı okuyan okurlar bilecek. Bu kitabın bitmeye ihtiyacı olmadığı gibi benim kitap özelinde yazacaklarım içinde bitmiş olmasına gerek yok. Merak kaçıran uyarısı vermemede lüzum yok. Kimi kitaplar için yazılan yazılar, incelemeler merak kaçırdığı için okunmak istenmezler ama bu kitap huzur kaçırdığı için okunması istenmeyecektir. Benim yazacaklarımdan karamsarlığa düşecek olanlar olursa tavsiyemdir, kitabı okumaya yeltenmesinler. Herkes gibi olmak istemeyen bir adamın hikayesi. Herkes gibi olmaya davet eden, teşvik eden insanların ve
Edebiyat
Aylak AdamYusuf Atılgan · Yapı Kredi Yayınları · 201771,1bin okunma
Mülayim Rüzgar
İncelemeniz çok güzeldi ,elinize sağlık. Diğer yazarları hatırlatması yanında, nedense bana Donie Darko filminide hatırlattı bir cümle : -Neden bu kadar kötümsersin ? -Sen neden değilsin ? Filmde de : -Şu aptal tavşan kostümünü neden giyiyorsun? -Peki neden sen şu aptal insan kostümünü giyiyorsun? Çok alakasız oldu belkide . Kusura bakmayın.