bu kitabı iki kez okudum bazı yerleri öyle bir defa okumak yetmiyor kendini tartıp ölçmen gerekiyor hatta not almak o notu sadece kağıt üzerine değil zihne de kaydetmek gerekiyor yoksa bir faydası görülmüyor zaman zaman açıp okunması gereken kitaplardan biri benim için..
Ahmet Günbay Yıldız'ın kitaplarını okudukça diğerlerini okumadığım için üzülüyor ve okumak için çaba sarfediyorum..
İlk boşlukla başladım son okuduğum kitabı hatırlamıyorum.
Bir ara sosyal medyada çok fazla konuşulan çok önemsemesemde okumaya başladığım çokta okumaktan zevk almadığım yarım bırakmamak adına okuduğum bir kitap..
Yazar kendi kafasından okuduğu kitap ve kaynaklardan etkilenerek derleyip toparlayıp kitap olarak okuyuculara sunmuş tahminimce..