Öz1

..,Fakat Cenabı Hakk'ın insana bahşeylediği en büyük hazineye mâlikim.Kim bunu verip fâni zevkler almak ister?Deli gibi eğlenmektense akıllı gibi bu âlemi temaşa eylemek insanın şanından değil midir?
Sayfa 272 - Ötüken·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Peyami Safa'nın diğer kitaplarını da okumaya heveslendiren ruhumu doyuran en beğendiğim kitabı
Alıntı

neval.yuceli

@Nevalycl
·
yazarın şu ana kadar en sevdiğim romanı olmuştur. Bir peyami safa hayranı olarak en çok beğendiğim kitabı bu diye bilirim.Bireyin psikolojik buhranını vücut üzerindeki etkilerini sarsıcı bir şekilde anlatması romanın en baş konusu olarak ele almaktadır.Kişinin anlaşılamaz bir şekilde isteklerine, arzularına gem vuramaması iradenin yetersizliğinden kaynaklandığını göstermektedir.Karakterlerin anlaşılamaz davranışları tutarsızlıkları gözler önündedir.spoiler!!!!!! Kitabın bitişindeki üzgünlüğümü sonunun tatmin edici şekilde bitmesi gölgelemiştir.
Edebiyat

Öz1

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.·
2025 8. kitabı
Stefan Zweig
7.3/10 · 2.267 okunma

Öz1

, bir kitap okudu
Puan vermedi·302 syf.·
Beğendi
·
16 günde okudu
·
2025 7. kitabı
Peyami Safa
8.5/10 · 2.299 okunma