Bir solukta okuduğum bir kitap oldu, çevirisi oldukça iyiydi ve konu bütünlüğü sağlamdı. Kitaba başladığım ilk cümleden itibaren keyifli bir yolculuk gibi ilerledi kitap ve son kelimesine kadar bu durum devam etti.
Böylesi klasik niteliğinde bir kitabı yarım bırakmak beni hem şaşırttı hem üzdü. Kitabı okurken kesinlikle olaylara hakim olamadım ve kafamda canlandırmakta çok zorlandım. Betimlemeleri çok sevdiğim halde bu kitapta ne zaman ne betimlendiğini anlamakta çok zorlandım.