Burada, bu sefil hayatta tek kaygımız Tanrı'yı kullanmak. Bizi bütün bu kötülüklerden koruması için Tanrı'yı bir şemsiye gibi açmaya kalkışmak küstahlık doğrusu!
"Söylesene Victor, hayat bir oyun mu, bir eğlence mi?"
"Oyun da bir eğlence değil mi zaten?"
"O halde insan kendini ha şöyle oyalamış ha böyle; aynı şey."
"İnsan madem oynuyor, iyi oynamalı."
"Niçin kötü oynamasın sanki? Oyunun iyisiyle kötüsü arasında ne fark var? Bu taşlarla niçin alışık olduklarımızdan başka çıkışlar yapmıyoruz?"