Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol
Somatik Semptom (Bedensel Belirti) Bozukluğu
Somatik semptom bozukluğu, DSM- V'teki kafa karıştırıcı somatoform bozukluk teriminin yerine geçmiştir; gerçi somatik semptom bozukluğu çok daha basittir, çünkü tanı koymak için sıkıntıya yol açan sadece bir semptom olması gereklidir.
Sayfa 272 - Kaknüs PsikolojiKitabı okuyor
BESLENME VE YEME BOZUKLUKLARI
Yeme bozuklukları iki ana katagorisi vardır; anoreksiya ve bulimiya, DSM- V'teki yeni tanılar, takanırcasına yeme bozukluğuna ve kaçıngan/kısıtlı yeyecek alımı bozukluğunu kapsar.
Sayfa 268 - Kaknüs PsikolojiKitabı okuyor
Reklam
All I know Loving you is a losing game. . . . ---I don't need your games, G A M E O V E R . ~ Tüm bildiğim Seni sevmek kaybedilen bir oyun. . . . --- Oyunlarına ihtiyacım yok, O Y U N B İ T T İ. youtu.be/B724tga3EDs?si=...
Maraqlı yanaşmadır, siz nə düşünürsünüz?
"Hisslər isə daha çox sirli qalan keyfiyyətlərin təsiri ilə yaranır. Bir insanı nə qədər çox tanısan, marağın o qədər tez itəcək. Eşq duyğusunu isə yaradan daha çox elə maraq duyğusudur. Yəqin ki, birlikdəykən birinin qədrini bilməyib ayrıldıqdan sonra buna peşman olmağa sövq edən də bu idi. İndi onun gizli və sirli həyatına duyduğun maraq hissi"
"İnsan çox zaman qadağaya can atır, qadağa daha cazibəli gəlir, insanı daha çox xoşbəxt edir. Bəlkə də, buna görə uşaqkən böyüklərin daha xoşbəxt olduğunu düşünərdi. Ona valideynlərinin qoyduğu “olmaz”ların sayı azalacaq, daha sərbəst yaşayacaqdı. Amma uşaq ağlı kəsmirdi ki, böyüyəndən sonra qadağalar bir az da artacaq və hətta o, uşaqkən daha sərbəst olduğunu düşünəcək, cəmiyyətin qınağı və vicdanın səsi onunla valideynlərindən daha amansız davranacaq."
Reklam
Kim Allah'ın rızasının hakikatini bilmek, O'nun rızasının hangi şeylerde bulunduğunu öğrenmek isterse Allah Resulü'nün (s.a.v) hayatını tefekkür etsin.
Sayfa 161Kitabı okudu
Tüm günahlar çirkindir; ancak bazıları bazılarından daha da iğrençtir. Zina da günahların en çirkinidir. Çünkü zina yatağı ifsat eder, nesli değiştirir. Hele kişinin komşunun karısıyla zina etmesi daha da çirkin bir durumdur. Sahiheyn'de geçen bir hadiste Abdullah b. Mesud (r.a) şöyle rivâyet eder: Peygamber'e (s.a.v) "Hangi günah en büyüktür?' diye sorduğumda: "Seni yarattığı halde Allah'a ortak koşman" buyurdu. Peki, ondan sonra en büyük günah hangisidir?' diye sorduğumda: "Geçim sıkıntısından korkup öz evladını öldürmen" buyurdu. 'Sonra hangisi' dediğimde: "Komşunun karısıyla zina etmen" buyurdu.(71) Mikdad b. Esved'den (r.a) rivâyetle Peygamber (s.a.v) şöyle buyurmuştur: "Birinizin on kadınla zina etmesi, komşusunun karısıyla zina etmesinden daha hafiftir. Yine birinizin on evi soyması komşunun evini soymasından daha hafiftir." (72) Bu suçun bu kadar ağır olmasının sebebi Allah'a karşı gnah işlemenin yanında komşuluk hukukunun da çiğnenmesidir. 71 - Buhârî, Tefsir-u Furkan 2; Edeb 20; Müslim, İman 141-142; Ebû Dâvûd, 2310; Tirmizi, 3181. 72 - Buhârî, Edebu'l Mufred 103; Müsned, 6/8.
Sayfa 154Kitabı okudu
Peygamberimiz (s.a.v); "Gözlerinize ibadetten paylarını veriniz" buyurdu. Sahabiler; "Ya Resulullah onların ibadetten payı nedir ki?" diye sordular. Peygamberimiz (s.a.v) onlara şöyle buyurdu; "Kur’ân’a bakmak, onun ayetleri üzerinde düşünmek ve onun şaşırtıcı yönlerinden ibret almaktır."
Keyifli dinlemeler...
Aşk hiç biter mi Kalır dilimizde Yinelenen bir şarkıda Bir okul çıkışında Bir çocuk bakışında Kalır bir kitapta Nadir Göktürk youtube.com/watch?v=GIISS1n...
Reklam
Ünsiyyət dialektik prosesdir.
İnsanın ünsiyyət tələbatında həmişə bir-birinə əks olan iki meyl aydın nəzərə çarpır. Şəxsiyyət, bir tərəfdən başqalarına oxşamağa, onlar kimi hərəkət etməyə, yoldaşları və dostları ilə qaynayıb qarışmağa, insan içində olmağa səy göstərir, öz həyatının mənasını başqa adamın sevincində, rahatlığında axtarır. Digər tərəfdən bununla bahəm başqa bir meyl də müşahidə olunur: insan öz "Mən"ini sosial mühitdən ayırmağa, nə isə başqalarına oxşamamağa başlayır. O bu əsasda da fərdiyyət kimi inkişaf edir; şəxsiyyətlərarası münasibətlərdə özünəməxsus mövqe tutur, insanlara seçici münasibət bəsləyir.
Könlütoxluq və sadəlik yüksək ruhlara məxsus sifətdir. Lovğalıq və təkəbbür bəsit ruhun dəlilidir.
İnsanda özü haqqında təsəvvürlərin formalaşması, onun özünü idarə etməsi, özünün hərəkət və əməllərini başa düşməsi, özünü və həyatda öz yerini qiymətləndirməsi bunların hamısı onun başqa adamlara münasibətilə bilavasitə bağlıdır. İnsan ancaq ünsiyyət prosesində özünə başqa adamların gözü ilə baxmağı, özünü başqa adamın yerində təsəvvür etməyi, onların davranış və rəftarını təhlil etməyi, onlarla birlikdə sevinməyi və kədərlənməyi öyrənir. Bu o deməkdir ki, ünsiyyət prosesində başqa adamın sevinci və kədəri onun öz sevinci və kədərinə, başqa sözlə, sərvətinə çevrilir. İnsan başqa adamların həm soaial təcrübəsinə həm də psixoloji təcrübəsinə yiyələnir, mənəvi cəhətdən zənginləşir, onun inkişafı üçün yeni şərait yaranır. Beləliklə də ünsiyyət prosesində şəxsiyyət emosional cəhətdən inkişaf edir. O, hisslər mədəniyyətinə yiyələnir, onda özünə hörmət, ləyaqət, qürur hissi formalaşır, sosial təcrübəsi və psixoloji təcrübəsi genişlənib zənginləşdikcə tələbat-motivasiya sahəsi yeni məzmun kəsb edir.
Azadlıq dəyərli bir vergidir. Azad olmaq üçün çox dəyərli olmalısan. Fikir təmizliyi, söz təmizliyi və əməl təmizliyi azadlığın əsaslarıdır.
1.500 öğeden 1 ile 15 arasındakiler gösteriliyor.