"ve eğer insan, yaşamı doğal üreme yoluyla değil de her birimizin içindeki o Tanrısal kıvılcım olan akıl yoluyla var edebilecek yetiye ulaşmışsa, bu onun gelişimindeki belirli bir döngünün tamamlandığı anlamına gelir. Belki de bu yolla, ilk günah sonsuza dek bağışlanmış olur…”