“Ben veremden öldüm
“Belki ölmezdim
"Sıkıntım olmasaydı
"Paradan yana."
"Ben de cephede öldüm
"Süngü taktım
"Hücuma geçtim
"Ve kâfi geldi
"Kâfi geldi tek bir kurşun
"Veda etmek için hayata
"Varşova önlerinde."
…
"Hiç de pişman değilim öldüğüme
"Her şey bitmişti zira
"Usanmıştım artık
"Gökyüzünü seyretmekten
"O kadar çok hatıram vardı ki
"Karıştırıyordum birbirine"