Uzak dağ yalnızlığını anlatmak
ürpertse de bir şairi her zaman
aslolan tek şey yaşamak
İnsanın en görkemli yanı
yaşamak ve susmak belki
İkisi de sevgiler kadar anlamlı
Susmak birşeylerin anlatılmasıysa
şüphesiz en iyi anlatıcıdır doğa
Yaşamak üzereyken elimizin tersiyle ittiğimiz, sağ değil de sol sokağa saptığımız, bir insana somurtmaya değil de gülümsemeyi seçtiğimiz, "hayır" yerine "tabii ki" dediğimiz, o treni kaçırmadığımız, o son kahveyi içmekten vazgeçmediğimiz hayatlar nasıl akardı acaba?"
Soluk bir ay dolanıyor
kentin üstünde her gece
Her gece bilge bir gezgin
tavrıyla adımlıyor yolunu
Güz yanığı bir durgun
sessizlikle örtülü her şey
ve yırtılmış bir tül gibi
savrulup duruyor zaman