insanları mutlu etmek için
gönderildiğimi sanıyorum dünyaya
sanmıyor inanıyorum
sevgililerimden biri
yüzünde erişemediğim
bir ışık var demişti
inanmıştım
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
beşiktaş'ta
sinanpaşa camii'nin
musalla taşında
her gün
bir yeşil tabut beklerdi
neler çektim o yeşilden
düşlerimin zeminini
ölüm yeşillendirir
hâlâ geceleri
o vakit
yatağımdan kalkar
sığınırdım ablamın sıcağına
Ah be güzelim, hukuki açıdan bakma, ahlaki açıdan bak. Müdahale etmemek de taraf olmak değil mi? Savaşları düşün. Bombalar, füzeler, roketler atılıyor orada ve bizler geceleri rahat uyuyabiliyoruz, bombayı yapan değiliz, atan değiliz diye.