Hatice️

Hatice️
Ben bir samanyolu bedevisiyim artık
dt
42 kütüphaneci puanı (Geçen ay: 6)
1318 okur puanı
Aralık 2017 tarihinde katıldı
Neden yalnız yaşıyorsunuz o halde? Yaşayabildiğim için mi yaşıyorum sanıyorsunuz, kendi çayımı yapabildiğim, yemeğimi pişirebildiğim, çamaşırımı yıkayabildiğim için? Yalnızlık tüm bunların üzerinde bir şey değil mi küçük hanım? Üzerinde derken...
Sayfa 113
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Acilen kendime kızmam, kendimle kavga etmem ve sonucunda kendime küsmem gerekiyordu.
Sayfa 110
"Ey Allah Resûlü'nün Halifesi! Ben tüccarların verdiklerinden daha fazla veren bir ticaret buldum. Niye ona vermeyeyim ki?" Hz. Ebû Bekir merakla: "Kim o der?" Hz. Osman: "Allah" der. "Medine'nin halkı bu kıtlık günlerinde bu zorlukları çekerken ben nasıl olur bu işe seyirci kalırım. Ey Ebû Bekir! Sen ve tüm müminler şâhit olun ki bu 1000 deve üzerindekilerle beraber Medine halkına infaktır."*
Sayfa 89 - *İbn Kudâme, er-Rikkâ ve'l-Büka, s. 190
Yalnızlık... İnsan yoldaşından şikâyet eder mi hiç? Daimi yoldaşından...
Sayfa 105
aklım zaten başımda benim, yalnızca onu kullanmak konusunda sıkıntım var.
Sayfa 97