Bu ne biçim dünya yahu? Millet aya çıkıyor ve dünyanın çevresinde lamba görmüş tatarcık misali fırıl fırıl dönüyor ama yeryüzünde artık kanuna ve nizama aldıran yok.
İlk 60 sayfasını sündüre sündüre bir ayda kalan 300 sayfasını iki günde okuduğum kitap bir yerden sonra çok iyi sarıyor o yere gelene kadar biraz sabretmek gerek. Ben genel olarak beğendim keyif aldım. Dostlukların ve güçlü ilişkilerin işlendiği kitapları seviyorum bu da onlardan biriydi bir grup arkadaşın zorlu bir görevi başarmaya çalışmaları başlarına gelenler aralarında geçenler vb. işlendi genel olarak. Bazı yerleri cidden dehşete düşürecek kadar kanlıydı ama yazarın öyle bir dili var ki dehşete düştüğün yerden hemen sonra sana kahkaha attırabiliyor. Çok fazla güldürdü beni. Bazı yerlerde de çok fazla gerilip heyecanlandım. Tavsiye ederim güzeldi