Çocukken okuduğunuz kitaplar kuşkusuz yetişkinlik hayatınızda size yön veriyor. Hatta ben daha ileriye giderek sorunlarımızı çözme şeklimizin çocukken okuduğumuz kitaplar ile ilgili olduğunu düşünüyorum. Bir süredir modern klasikleri tamamen okuyacağım diye bir hedef koymuştum kendime. Elime bu vasıta ile geçen kitabı bir gecede bitirdim. Sondan ikinci okuduğum kitap olduğu için de taze düşüncelerimi dile getireyim. Sevgiyi ifade eden ve aktaran çok kitap var ancak bu kitap sevgisizliği , öfkeyi ve yorgunluğu ve hatta kaybolmuşluğu da bir o kadar iyi ifade ediyor. Kraliçeye gülen varlığın cümleleri onun herkesin kafasını kestireceğini söylemesi ancak hiç yapamaması nedeni ileydi. bakıyorsunuz sevgisiz insanlar işte böyle davranırlar ve aslında yapmaya çalıştıkları yıkım gerçekten komik diyorsunuz. Yol ile ilgili satırları ise eminim ki okuyan herkes çizmiştir.