kayra

kayra
@violiin
gözlerindeki kelebeklerin yasını tutuyorum
Reklam
anlamıyorum -dedi- acı nasıl güzel oluyor böyle, nasıl haz veriyor insana.
Sayfa 48·Kitabı okudu
Şiir
yalnızlık her yerden ses veriyor. bunaldım diyorum, herkes biraz daha kabuğunun içinde. bir elim ötekinde çırpınıyor. insanın yalnız ağlaması ne kadar acıymış.
Sayfa 45·Kitabı okudu
Şiir
kokularını sevdiğim kadın, sen ne zaman büyüdün. ne zaman bütün şarkıların kederi ol­dun.
Sayfa 44·Kitabı okudu
Şiir
kötü bir yalnızlık seni incit­mesin diye, avuçlarındaki hayat çizgisinden sessizce öptüm.
Sayfa 43·Kitabı okudu
Şiir
Reklam