Geçer gider yeryüzünde
En güzel nimetler bile,
Zaman sınırlarını aşan düşüncelerimizle,
Yaptığımız etki düşünenlere
Bir tek o vardır,o kalır sonsuzluğu GOETHE
"Bu dünyada sana kötülük yapmak isteyen insanlar çıkacak karşına ama unutma ki iyilik yapmak isteyenler de çıkacak.Kimi insanın yüreği karanlık ,kiminin ki aydınlıktır.Geceyle gündüz gibi!Dünyanın kötülerle olduğunu düşünüp küsme,herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama!Kendini koru kızım,insanlara karşı koru!"
Kemal Tahir ile ilk bu kitapta taniştim.Konu olarak gerçekten güzel bir yapit,yazarin dili akıcı fakat bazı detaylar açıkcası beni biraz sıktı ama okunmaya değer