RedSea

RedSea
@visuldefluture
... "Hep senin yanında olmak isterdim, biliyor musun?" "Neden?" "Çünkü dünyanın en iyi insanısın. Senin yanındayken beni kimse azarlamıyor ve gün ışığının yüreğimi mutlulukla doldurduğunu hissediyorum."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Toplum içinde olduğum zamanlarda da hayranlığımı ifade ederken yapay bir heyecan sergileyip etkileyici şeyleri abartarak içimin ne kadar hissiz ve kayıtsız olduğunu gizlemek için bir anlamda gösteri yapıyordum."

RedSea

, bir kitap okudu
Puan vermedi·68 syf.·
2022 4. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,7bin okunma
Çünkü zaman, yaşamın kendisidir. Ve yaşamın yeri yürektir.