Doğmaktan korkuyordun, şimdiyse ölmekten korkuyorsun.
Her şeyden korkuyorsun.
Korkmamak lazım.
Dönen büyük bir çark bu yalnızca. Adı sonsuzluk.
Büyük çarkı döndüren benim.
Benden korkmamalısın.
Büyük çarktan da.
Korkutacak, can yakacak tek şey var, o da hayat, onu da zaten tanıyorsun.
Bir yol var
Bir yol var önümüzde
O yolun bir ucunda sen
Bir ucunda ben
Olan bir yol var önümüzde
Bir yanı huzur olan
Bir yanı karanlığa boğulan
Ortasında aşkımız olan
Bir yol var önümüzde
Sabırla bitecek bir yol
Sevgiyle katlanılacak bir yol
Ortada buluşacağımız
Bir yol var önümüzde
Dışardan kolay sanılan
İçine düşünce aleve çeken
Sonu huzur olan
Bir yol var önümüzde
Bir aşk var bizde
Mesafelerin yıpratamadığı
Bir aşk var bizde
Asla zarar vermeyen
Bir yol var önümüzde
Tek birlikte sabretmek olan
Sonunda birbirimize kavuşmak olan
"Benim çok düşmanım oldu. Yılların bana öğrettiği bir şey var; kaybedeceğin kesinken asla savaşa girme. Ama seni aşağılamış olan hiç kimseyi de affetme.”